बिहार

bihar

ETV Bharat / state

राबड़ी देवी का ट्वीट- 'अबरी बार जनता एकर रसमलाई खाईल छुड़ा दिहि'

राबड़ी देवी ने ट्वीट के माध्यम से केंद्र सरकार पर हमला बोला है. उन्होंने कहा है कि इस बार के चुनाव में जनता मोदी सरकार को सबक सिखाएगी.

By

Published : May 16, 2019, 5:40 PM IST

राबड़ी देवी (फाइल फोटो)

पटना:बिहार की पूर्व मुख्यमंत्री राबड़ी देवी इन दिनों अपनी बेटी और राज्यसभा सांसद मीसा भारती के चुनाव प्रचार में जमकर पसीना बहा रहीं हैं. इस बीच वो विरोधियों पर भी जमकर निशाना साध रहीं हैं. राबड़ी ने ट्वीट कर सरकार पर हमला बोला है.

कहावत के जरिए बोला हमला
राबड़ी देवी ने ट्वीट कर एक कहावत का जिक्र किया है. उन्होंने लिखा है- 'एगो कहावत बा..' आपन कारज ना होत बा लेले फिरे समाज, चूहा बिल में समात बा पूंछ बान्हियो छाज' कहे के मतलब ई बा की ई लोग कौनो काम नईखे करत खाली रसमलाई में मलाई मिला के खाए के जुगार में लागल बा। अबरी बार जनता एकर रसमलाई खाईल छुड़ा दिहि.'

दूसरे ट्वीट में भी साधा निशाना
एक दूसरे ट्वीट में राबड़ी ने लिखा- लालू जी के लालन चुनाव मैदान में शेर बनिके दहाड़ ताड़न. जवना से भय के मारे चूहा-बिल्ली बनि के ई लोग बिल में समा गेईलबा. अईसे चूहा-बिलाई में आपसी दुश्मनी रहेला लेकिन भय एईसन चीज बा की दु विचारधारा के लोग एक साथ रहता लोग. सुशासनों फेल बा.

एक और ट्वीट में राबड़ी ने लिखा- 'देश, बिहार और समाज बेहद मुश्किल दौर से गुजर रहा है. भाजपाईयों ने सभी संवैधानिक संस्थाओं को ध्वस्त कर दिया है. अस्वस्थ होते हुए भी कार्यकर्ताओं के आग्रह पर कई जगह घुमना पड़ता है.

ABOUT THE AUTHOR

...view details